Dinsdag 4 juli, dag 33 - Reisverslag uit Accous, Frankrijk van Piet Aken - WaarBenJij.nu Dinsdag 4 juli, dag 33 - Reisverslag uit Accous, Frankrijk van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Dinsdag 4 juli, dag 33

Blijf op de hoogte en volg Piet

04 Juli 2017 | Frankrijk, Accous

Etenstijd!
Straks een zware klim van 15 km. met een stijgingspercentage van 8 tot 9%. Daarna 17 km. afdalen en we zijn in Spanje.

• 04 Juli 2017 - 13:38

Will:

Olé en dan een heerlijk koele cerbeza! Buenos

• 04 Juli 2017 - 15:15

Johan:

Bienvenido a España así que ir por delante

• 04 Juli 2017 - 16:55

Caroline:

Gaat snel zeg, al in Spanje! Geniet van jullie tocht!

• 04 Juli 2017 - 17:26

Joke:

Zo, zo Johan, jij spreekt een aardig woordje over de grens. Verborgen talenten?

• 04 Juli 2017 - 17:39

Johan:

Ja Joke, allemaal geleerd op de lagere school.
    En ........ een talenknobbel natuurlijk !!!

• 06 Juli 2017 - 16:39

Marjan :

Bienvenido , dat is stijl wow nu zijn jullie echte pelgrims

• 06 Juli 2017 - 16:40

Marjan :

Applaushoor

• 06 Juli 2017 - 18:00

Gerda Den Herder:

Daar zit ik ook weer Piet, maar alle respect voor jullie.
    2 uurtjes vliegen of al 33 dagen onderweg.
    Ik heb het Andy en Brenda ook verteld en zij wensen jullie ook heel veel succes.
    Groetjes en sterkte verder
    Gerda

Verslag uit: Frankrijk, Accous

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017