Update - Reisverslag uit Goès, Frankrijk van Piet Aken - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Goès, Frankrijk van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Update

Door: Peter en Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

30 Juni 2017 | Frankrijk, Goès

Hallo, hier zijn we weer!
Vanaf dinsdag de 27ste t/m vrijdag de 30ste worden we geteisterd door slecht weer, veel regen, onweer en veel tegenwind.
Na de Lot en de Garonne zijn we nu beland in het departement Gers.
Door het slechte weer hebben we een aantal nachten niet in onze tentjes overnacht, maar in een oude koeienstal en een hostal voor pelgrims.
Dit was een heel aparte ervaring!
We zitten nu op 1654 km., dus het schiet al aardig op.Het voornemen is om zondag aan de voet van de Pyreneeën te zitten.
Vanaf maandag lijkt het weer op te knappen, dus gaan we het gevecht aan met de Pyreneeën! Tot de volgende keer!

• 02 Juli 2017 - 20:33

Monique:

Respect hoor ! Jullie hebben in ieder geval een mooi levensverhaal erbij en alles meegemaakt onder alle omstandigheden.....jeetje ruim 1600 kilometer, al bijna een halve tour de France....
    Succes in de Pyreneeën!
    En vergeet niet een lekker biertje te nemen

• 02 Juli 2017 - 20:45

Annet:

Toi toi toi jullie kunnen het.....de Pyreneeën #succes#bikkels#stoer#

• 02 Juli 2017 - 20:53

Johan:

Zie dat jullie vlak bij Lourdes zitten, maar een bezoekje daar hebben jullie niet nodig!!
    Nu nog de pyreneeën goed doorkomen!

• 02 Juli 2017 - 21:04

Willem:

Kom op mannen nu begint het zwaarste gedeelte dit gaan jullie zeker redden met zoveel km in de benen.
    Maar vergeet er niet van te genieten hoor op zijn tijd een wijntje of een biertje mannen.jullie hebben nog tijd zat toch.

• 02 Juli 2017 - 21:18

Will:

Bergje op en bergje af moet lukken piet met je nieuwe remsysteem.
    Succes met deze nieuw te ondernemen uitdaging en ben benieuwd of jullie in het zadel kunnen blijven tot boven. Groetjes will en Riny

• 03 Juli 2017 - 18:35

Ma:

Veel succes in het zwaarste deel van de reis.
    veel liefs en groeten Ma

Verslag uit: Frankrijk, Goès

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017