Vervolg 2de pinksterdag - Reisverslag uit Sankt Vith, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu Vervolg 2de pinksterdag - Reisverslag uit Sankt Vith, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Vervolg 2de pinksterdag

Door: Peter en Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 Juni 2017 | België, Sankt Vith

De camping is gedateerd. Het is een familiebedrijf en Jan en alleman lopen de keuken in en uit. Biertjes waren wel lekker, daar kan niets mee misgaan. Of wij er ook wilden eten!? Nou nee, we rijden nog even naar beneden. Waarop de eigenaar zei, jullie hebben al zoveel gereden. Haha.
Helaas hebben we al wel een ontbijtje besteld. Met het gekookte eitje kan niets misgaan en ze zullen de broodjes bij de bakker halen.
Maar als jullie niets meer van ons horen, het adres is ergens in Amblève.
Oos Heem, Pipowagen 76B. Het is maar dat jullie gewaarschuwd zijn!

• 05 Juni 2017 - 19:54

Annet:

Wow 3 verslagen op een avond binnen.....jullie hebben de tijd hahaha smakelijk en toi toi toi voor morgen ik hoop dat het weer meevalt....hier ook regen en wind morgen.....voorzichtig mannen

• 05 Juni 2017 - 20:40

Sonja En Martin:

Hoi sportievelingen, het gaat goed met de reis zo te lezen.
    en de Belgische biertjes zijn ook niet te versmaden.
    Wensen jullie vanuit een zonnig en warm Frankrijk een goede en plezierige reis.

Groetjes

Sonja en Martin

• 05 Juni 2017 - 21:34

Joke Baart:

Leuk al die blogs. Wat zullen jullie lekker slapen in die pipo-wagen.
    ik kijk weer uit naar jullie volgend blog.

• 05 Juni 2017 - 22:48

Johan:

Alle hulpgroepen zijn al gemobiliseerd! !

Verslag uit: België, Sankt Vith

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017