Dag 5 - Reisverslag uit Sankt Vith, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Sankt Vith, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Peter en Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 Juni 2017 | België, Sankt Vith

Goedemorgen allemaal op deze mooie 2de pinksterdag. Zojuist broodje gegeten en koffie gedronken. Tenten inpakken en wegwezen voor de volgende etappe. Het weer is lekker, vooruitzicht 19 graden en 5% kans op regen.

We zijn nu in Monschau en gaan door naar Sankt Vith.

4 km. voor Sankt Vith op de camping. Geven vanaf morgen niet zulk mooi weer af, dus hebben we voor vannacht een Pipowagen als onderkomen.
Hoeven we ook niet met een natte tent te zeulen. Wel zo relaxt.
Vandaag ongeveer 75 km. gefietst, komt het totaal op 395 km.

• 05 Juni 2017 - 20:07

Albert:

Goed zo mannen.....daar horen jullie thuis....in de Pipowagen, zonder Mamaloe.
    Succes verder en amuseer je !

• 05 Juni 2017 - 20:55

Peter En Carola:

goed bezig mannen ga zo door

Verslag uit: België, Sankt Vith

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017