Dag 2 - Reisverslag uit Rijkevorsel, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Rijkevorsel, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Piet en Peter

Blijf op de hoogte en volg Piet

02 Juni 2017 | België, Rijkevorsel

Vandaag was het weer topweer, zo'n 34 graden en voor een groot gedeelte langs een kanaal gefietst. De route was prachtig en ongeveer 95 km. Zojuist een zalig biertje gedronken en een lekkere biefstuk gegeten.
Wij staan op een boerencamping en het is hier voortreffelijk toeven.
Morgen de kuitentest richting Vaals / Aken.
We hopen wel beter te slapen dan afgelopen nacht en wij willen morgen om 9 uur op de fiets zitten.
Groeten Peter en Piet.

• 02 Juni 2017 - 22:07

Johan:

Peter, ik zou in het wiel van Piet blijven zitten tijdens de klim!!

• 02 Juni 2017 - 22:15

Jos:

Morgen wordt het ietsje minder warm jongens. Zet hem op.

• 03 Juni 2017 - 03:13

Cees Schuurbiers:

Voor biefstuk en bier hoef je die hele operatie niet te doen, dat kan dichterbij huis. Succes!

• 04 Juni 2017 - 17:33

Albert:

Kom op Peet du Moulin, je kan het !!
    Goede reis jongens en wees voorzichtig !
    Met een lekkere koele Trappist, vlieg je over de heuvels.
    Er is maar één woord voor jullie....en dat is respect !!
    Jij bent één van mijn liefste zwagers , dat weet je toch?

• 05 Juni 2017 - 16:28

Jan:

Piet en Pier,
    Pelleboer zegt dat het weer in europa gaat veranderen. Voor hier geven ze ontstuimig af. Ik hoop dat het bij jullie mee gaat vallen dat je de wind mee mogen hebben. Pé maak je over Joke geen zorgen vandaag. Ze gaat met mij mee eten. Bon route! Groet Jan.

Verslag uit: België, Rijkevorsel

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017