De kop is eraf! - Reisverslag uit Rijkevorsel, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu De kop is eraf! - Reisverslag uit Rijkevorsel, België van Piet Aken - WaarBenJij.nu

De kop is eraf!

Door: Piet en Peter

Blijf op de hoogte en volg Piet

01 Juni 2017 | België, Rijkevorsel

Wat een prachtige dag om te starten. Na 106 km. in Rijkevorsel aangekomen. Tentje staat, wasje hangt, lekker gedoucht. Nu even iets eten, een lekker biertje en om 21.00 uur slapen.

• 02 Juni 2017 - 17:41

Johan:

Goed gedaan jongens!
    Ik ben jaloers op jullie

• 02 Juni 2017 - 18:05

Jacco:

Geweldig , ik weet wel wat er op m'n bucketlist komt.
    Veel plezier , ik kan niet wachten op het volgende verslag !!!

• 02 Juni 2017 - 18:17

Jos:

Ruim 100 km, dat niet niks. De kop is er af. Het weer zit mee. Zet hem op. Nog geen blaren op de kont?

• 02 Juni 2017 - 19:08

Jan Kees:

Peter en Piet het weer zit mee dus das lekker fietsen en overnachten

• 02 Juni 2017 - 21:35

Annet :

Goed gedaan.....ga zo door enne proost

• 02 Juni 2017 - 21:55

Monique:

Heel veel succes en mooie inspirerende reis gewenst. Inspanning en genieten gaan zo goed samen! We volgen je!

• 02 Juni 2017 - 22:00

Ma:

fijn dat het zulk mooi weer is
    hier is er regen op komst denk ik het wordt zo donkere lucht.

liefs en groetjes ma
    en morgen weer verder met mooi weer.

Verslag uit: België, Rijkevorsel

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017