Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Piet Aken - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Piet Aken - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

31 Mei 2017 | Nederland, Goes

Beste allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken Peter en Piet eindelijk op de fiets naar Santiago de Compostela.
Om 9.00 uur vanaf de Ina Boudier-Bakkerlaan in Kloetinge.
Een lang gekoesterde wens kan eindelijk tot uitvoer worden gebracht.
Via de blog zullen we proberen jullie van tijd tot tijd op de hoogte te houden.

Groeten van ons,
Peter Mesu en Piet van Aken.

• 31 Mei 2017 - 15:03

Jan:

Goede reis mannen en een advies aan Piet: Hou hem op afstand!

• 31 Mei 2017 - 15:05

Hanneke Mesu:

Heel veel succes en plezier

• 31 Mei 2017 - 17:44

Caroline:

Heel veel succes! We gaan jullie volgen!

• 31 Mei 2017 - 18:16

Annet :

Kom je morgen even uitzwaaien Piet en voor jou ook veel succes en geniet van je reis Peter

• 31 Mei 2017 - 18:52

Jos En Jeannine:

Peter en Piet, wij wensen jullie heel veel succes en nog veel meer plezier. We zullen jullie volgen.

• 31 Mei 2017 - 22:00

Hilda En Hans:

Peter en Piet,
    Veel succes en behouden tocht.
    groetjes

• 01 Juni 2017 - 15:39

Johan & Ineke Menheere:

Wij wensen jullie een gezellige en veilige reis.
    Geniet van deze unieke beleving en kom veilig thuis.
    Laat de roze trui van Tom Dumoulin een inspiratie zijn!

• 02 Juni 2017 - 15:22

Ma:

hallo.
    goede reis allebei.
    groetjes
    ma.

• 02 Juni 2017 - 16:10

Irma:

Goede reis Piet en Peter. Komt je droom toch nog uit Piet. Heb je een steen bij Je?

Verslag uit: Nederland, Goes

Piet

Ik ben Piet van Aken en getrouwd met Nellie. Wij hebben 3 dochters en 1 kleinzoon. Nu ik gepensioneerd ben is er ruimte om eindelijk een lang gekoesterde wens in praktijk te brengen. De fietstocht van Goes naar Santiago de Compostela. Ik ga deze uitdaging aan samen met oud collega Peter Mesu. Ook voor Peter was dit een lang gekoesterde wens. Peter is getrouwd met Joke heeft 1 dochter, 2 kleinzoons en 1 kleindochter. Samen hopen we er een leuke en sportieve tocht van te maken. Wij vertrekken op 1 juni en hopen jullie op gezette tijden op de hoogte te houden van onze vorderingen en bijzonderheden. We hopen onderweg veel te zien en gaan hier ook de tijd voor nemen. We zullen zo'n kleine 2 maanden onderweg zijn, maar eenmaal op weg gaat dit best snel. We hebben er zin in en hopen na deze tijd weer heelhuids thuis te komen.

Actief sinds 18 Mei 2017